Karolina Boniecka
Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada przygotowanie pedagogiczne, jest certyfikowanym trenerem umiejętności społecznych i terapeuta ręki.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu i szkole oraz odbywając wolontariat w środowiskowym domu samopomocy. Od kilku lat pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz z dziećmi neurotypowymi.
W swojej pracy kieruje się indywidualnymi potrzebami i możliwościami każdego dziecka. Skupia się na nawiązaniu pozytywnej relacji i stara się aby terapia łączyła pokonywanie trudności, rozwój i zabawę.
Prywatnie kocha podróże, długie spacery po lesie i gotowanie.
Maria Czajka
Neurologopeda, logopeda
Ukończyła filologię polską oraz logopedię, a także specjalizację neurologopedyczną przy Katedrze Kliniki Foniatrii i Audiologii SK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Od wielu lat pracuje w Ośrodku Rehabilitacyjnym i Przedszkolu Specjalnym, gdzie zajmuje się niemowlętami i dziećmi do 7 roku życia z wyzwaniami rozwojowymi (zaburzenia w rozwoju mowy i funkcji związanych z mową, w tym pokarmowych, opóźniony rozwój mowy). W pracy stosuje elementy wielu metod dostosowując je do indywidualnych możliwości dziecka. Rozwija swoje zawodowe umiejętności korzystając z fachowej literatury oraz licznych szkoleń i inspirującej współpracy z fizjoterapeutami, pedagogami i psychologami.
W życiu prywatnym ceni sobie spokój, czas spędzony z rodziną na łonie natury. Ćwiczy jogę i czyta książki.
Aneta Dąbrowska-Mikołajczyk
W swojej pracy wspiera rodziców i ich dzieci z trudnościami w jedzeniu takimi jak: wybiórczość pokarmowa, okres neofobii pokarmowej, awersja pokarmowa. Wiedzę niezbędną do swojej pracy zdobywała studiując: pedagogikę i oligofrenopedagogikę, psychodietetykę oraz Integrację Sensorycznę.
W naszym centrum prowadzi diagnozy i terapię zaburzeń integracji sensorycznej, dodatkowo jest wykładowczynią akademicką i prezeską Fundacji „Świadoma Rodzina”. W pracy z dziećmi i rodzicami bliskie jest jej podejście w duchu Rodzicielstwa Bliskości, podążające za potrzebami rodziców oraz dzieci.
Na co dzień mama czterolatki, uwielbia spacery w lesie, czytanie książek i gry planszowe.
Karolina Dymkowska-Kleina
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Koncentrując się na widzeniu jednostki w otaczającym ją świecie odbyła Kurs Terapii Systemowej przy Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej w Poznaniu, Studia Zawodowe Coachingu. Jest w trakcie całościowego czteroletniego szkolenia w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży organizowanego przez Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodek Regeneracji w Warszawie.
Od wielu lat pracuje w Dobrym Przedszkolu i Kropka wspierając dzieci, rodziców oraz nauczycieli. Współpracuje z Poradnią Psychologiczno-Psychoterapeutyczą prowadząc konsultacje rodzicielskie. Ponadto pracuje terapeutycznie z dziećmi i nastolatkami do 15 r.ż.
Pracuje w orientacji systemowej i psychodynamicznej. Na dziecko patrzy przez pryzmat trójkąta: Rodzic – Dziecko – Placówka (przedszkole, szkoła). Wspiera rodziny w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami wychowawczymi, zajmuje się poradnictwem psychologicznym, doradztwem, coachingiem rodzicielskim oraz psychoedukacją.
Prywatnie doświadczona i kochająca mama dwojga dzieci. W wolnym czasie uwielbia pływanie, spacery, dobry film i książkę.
Magdalena Kazura
Fizjoterapeutka (absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu), terapeutka koncepcji neurorozwojowej NDT – Bobath oraz Integracji Sensorycznej. Diagnosta metodą Prechtla oraz HINE (Badanie Neurologiczne Niemowląt Hammersmith).
Od 5 lat specjalizuje się w pomocy najmłodszym pacjentom zmagającym się z chorobami neurologicznymi, genetycznymi, ortopedycznymi oraz spektrum autyzmu. Charakteryzuje się nastawieniem na terapię funkcjonalną, optymalnie zmieniającą się do potrzeb Dziecka i Rodziny. Swoje życie zawodowe od 2018 roku dzieli między Polskę, a Francję, dzięki czemu świadczona przez nią terapia oparta jest na najnowszych, europejskich standardach fizjoterapeutycznych.
Prywatnie pasjonatka podróżowania oraz rozwoju osobistego.
Weronika Kharrat
Pedagog specjalny, terapeuta ręki i trener TUS, ukończyła studia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej, jest w trakcie studiów psychologicznych. W swojej pracy wspiera rozwój poznawczy dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Jako pedagog korzysta z licznych metod rozwoju dzieci takich jak: metoda dobrego startu, Symultaniczno – Sekwencyjna metoda nauki czytania czy metoda krakowska. Nieobce są jej również alternatywne formy komunikacji takie jak PECS czy Mówik, opiera się na nurcie porozumienia bez przemocy i podążania za dzieckiem.
W wolnych chwilach spędza czas na wodzie zarówno w żaglówce jak i w basenie.
Maria Panek-Gawrych
Pedagog specjalny, nauczyciel wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeutka dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu, terapeutka ręki, terapeuta komunikacji alternatywnej i wspomagającej AAC, certyfikowany diagnosta ADOS-2 Kwalifikacje z pedagogiki specjalnej oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka zdobyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Ukończyłam również studia podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie co umożliwiło mi natomiast pracę terapeutyczną z osobami z diagnozą zaburzenia ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera.
Wzbogaciłam swój warsztat pracy, podejmując dodatkowe szkolenia, w tym uzyskałam certyfikat nauczyciela- terapeuty dziecka z autyzmem Instytutu Wspomagania Rozwoju Dziecka, certyfikat I i II stopnia terapii ręki i zaburzeń motoryki małej oraz ukończyłam szkolenie „diagnoza-terapia- masaż”.
Stale podnoszę swoje kompetencje zawodowe poprzez udział w kursach i szkoleniach dotyczących pracy terapeutycznej m.in.: prowadzenie Treningu Umiejętności Społecznych, VB-MAPP ocena osiągania kamieni milowych rozwoju.
Każde dziecko ma swój indywidualny potencjał, dlatego do każdego dziecka podchodzę w sposób zindywidualizowany. W pracy terapeutycznej szczególną uwagę zwracam na umiejętności kluczowe oraz motywację dziecka, którą umiejętnie staram się rozwijać.
Karolina Przychodzeń
Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również liczne kursy oraz studia podyplomowe.
Jest logopedką, pedagogożką specjalną oraz specjalistką w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Certyfikowana trenerka TUS oraz terapii ręki. Obecnie intensywnie rozwija się w dziedzinie logopedii – terapii miofunkcjonalnej.
Od 8 lat pracuje jako terapeutka z dziećmi z ASD oraz innymi zaburzeniami rozwoju, zdobyła duże doświadczenie we wprowadzaniu alternatywnej komunikacji AAC. Pracowała z dziećmi od 2 do 14 roku życia na różnym poziomie funkcjonowania. W trakcie terapii często wykorzystuje techniki pamięciowe, koncentracji oraz szybkiego czytania, stawia na funkcjonalność oraz wykorzystuje autorskie pomoce edukacyjne.
Prywatnie jest pasjonatką kuchni orientalnej, kocha zwierzęta i aktywnie spędzony czas.
Natalia Różycka
Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością logopedyczną. Prowadzi terapię mowy i komunikacji. W swojej pracy dba o holistyczne podejście do pacjenta, uwzględniając w procesie terapeutycznym rolę rodziny. Chętnie wprowadza do terapii elementy alternatywnej i wspomagającej komunikacji, wykorzystując ją jako środek sprzyjający rozwojowi mowy i/lub będącym narzędziem codziennego wyrażania potrzeb.
Nieustannie dba o swój rozwój zawodowy. Ukończyła kursy w zakresie systemu Makaton, PECS (I stopień), dodatkowo odbyła szkolenia dotyczące terapii mutyzmu, dziecka z ASD, sensoryki oraz narzędzi KOLD, KORP, KOGS, KOSF.
W wolnym czasie łapie wiatr w żagle i wsłuchuje się w dźwięki przyrody.
Anna Smarsz-Matysiak
Dietetyk kliniczny, mgr dietetyki. Ukończyła studia magisterskie z dietetyki, pracując w nurcie medycyny funkcjonalnej i mitochondrialnej. Opierając się na wynikach badań, łączy różne aspekty zdrowia, aby zrozumieć przyczyny problemów zdrowotnych swoich pacjentów. Jej holistyczne podejście pozwala na identyfikację ukrytych przyczyn dolegliwości i skuteczne ich leczenie.
Specjalizuje się w chorobach układu pokarmowego, insulinooporności oraz schorzeniach autoimmunologicznych.
Wspiera swoich pacjentów w odzyskiwaniu zdrowia i równowagi, wprowadzając zdrowe nawyki żywieniowe dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Prywatnie jest mamą trójki dzieci, w tym córki Basi dziewczynki z niepełnosprawnością. Pasjonuje się zdrowym stylem życia i uwielbia szybko i zdrowo gotować, co znajduje odzwierciedlenie zarówno w jej pracy, jak i w codziennym życiu.
Julia Stachowiak
Psycholog kliniczny oraz diagnosta z doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej, której celem jest jak najlepsze poznanie funkcjonowania poznawczego, emocjonalnego i społecznego badanej osoby.
W swojej pracy wykorzystuje rzetelne i sprawdzone narzędzia diagnostyczne (m.in. testy psychologiczne, kwestionariusze, wywiad i obserwację), co pozwala mi trafnie rozpoznawać mocne strony, potrzeby oraz ewentualne trudności.
Dzięki temu mogę zaproponować konkretne wskazania i zalecenia wspierające rozwój, naukę oraz funkcjonowanie w codziennym życiu.
Moim priorytetem jest stworzenie bezpiecznej, życzliwej atmosfery, w której badany – niezależnie od wieku – czuje się swobodnie i ma możliwość pokazania swoich realnych możliwości. Pracuję w oparciu o zasady etyki zawodowej, dbając o rzetelność, obiektywizm i poszanowanie indywidualności każdej osoby.